Idag ska jag träffa vänner...

God morgon sunshines :D
Eller för er är det morgon för mig är det lunch dags snart.
Jag vaknade runt 6 idag, fråga inte varför...

Igår så var jag i badhuset så jag kunde inte blogga, efteråt  var vi i donken..
Satt där en och en halv timma, mot slutet blev jag sur för jag ville bara hem för att sova.
Sov som en stock, eller neej inte riktigt. Jag rullade mellan två sängar hela kvällen, kunde inte bestämma vilken jag ville sova på.

Igår så simmade jag i 3 timmar, det vara roligt och skönt.
Sista timmen så duschade jag i 20 min och bastade 40 minuter, det var verkligen relaxing ♥

Mina 3 tips för att relaxa är
*sola
*basta
*motionera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0