I'm stronger

Tja nu har jag varit borta i 1 timma och 40 minuter.
Jag ska berätta vad jag har hunnit göra :D

Jag gick ner till köket och gjorde varm oboy och satt ute och drack två klunkar och resten slängde jag, den var äcklig!
Sedan tog jag på mig lite kläder och gick ner till sjön hör i hovsjö, Början av promenaden var hur bra som helst och sen vände det mot helvete på slutet av promenaden.....
När jag kom till sjön så gick jag på vattnet och kom en bra bit ut, men isen höll på att smälta bort.
Det hände ibland att min fot hamnade i den iskalla vattnet då och då men det var inte lika kall som snön.
När jag skulle gå hemåt så tänkte jag ta en genväg som var 20 minuter längre än den vanliga vägen.
i genvägen så var det 1 meter snö och jag vandrade där i 20 fucking minuter!!!

Jag hade is/snö klumpar i skorna, inte trevligt kan jag säga er.
Plus så råkade jag gå på hund skit också.
Jag höll på att gråta för mina fötter var kalla och jag var lite vilsen fast jag var ganska nära hemmet xD
Sista biten så sjöng jag i am a survivor och sprang upp för en jobbiga baken hem till mig..
Yay nu är jag hemma och är alldeles trött på allt snö, men trevligt var det med den första biten av promenaden :D




I'm a survivor
I'm not gonna give up
I'm not gon' stop
I'm gonna work harder
I'm a survivor (what), I'm gonna make it
I'm a survivor (what), keep on survivin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0