Jag orkar inte mer, men nu gäller det bara att hänga kvar där i ett tag till.

Tja nu är jag vaken...
YAYYYYY min sista audition :D
Det har varit jobbigt med all auditions, man blir sliten av allt väntan och spänningen i vänta rummet.
Jag är glad att det är min sista idag, men ska jag vara ärlig?
'Jag vill hellre gå till skolan än att gå till audition för jag orkar inte mer, men jag måste..
Ska tvinga mig själv till auditionet, jag känner mig död redan nu.
Aja det är bara att kämpa på.

Efter adutinet så ska jag träffa EMILY aka. My wife :D
Måste åka till fredhemsplan för att ta lite fickpengar, sen tror jag att vi kommer äta på donken...yay :D
Skolan verkar inte så bra fick jag precis höra. Den verkar tråkig.
Fick precis ett mess från en tjej som jag har träffat ett par gånger på några auditions.

Nu ska jag fixa mig och sen ska jag åka, have a good day yall...

En av mina favorit bilder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0