Let the walls break down

All time low är ju skit bra grupp!
Jag hade glömt hur bra de var, lyssnar nu på de på spotify.
vilken skön dag idag...
Har städat lite, duschade i 20 minuter, har haft 2 ansiskmaskar, lyssnat på musik hela dagen, har tittat på 2 filmer och så har jag inte HAFT SMINK PÅ HELA DAGEN!!!!!!
ohh det är hur skönt som helst, men när jag går ut så måste jag typ ha smink på mig annars känns det som om jag är naken.
Ja jag vet att det låter helt sjukt men det är sant.
Nu ska ska jag klä på mig en snabbis och så ska jag ha en underbar kväll framför teven.
Jag duschade för 2 timmar sen och har fortfarande på mig min handduk, asså vem är så lat som mig som inte orkar ta på sig sin pyjamas?
Är det barra jag som älskar att sitta kvar i handduk tills håret och kroppen blir torr?

Kommer ihåg den här dagen som det vore igår.
Var så sjuk irriterad på ALLA och lyssnade på emo musik i högsta volym..Och ville så sönder allt och alla som var i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0