like there's no tomorrow.





















Så, kan försöka beskriva natten med några ord :) först var det ju själva bröllopet i kyrkan, det var jättefint förutom att jag inte förstod det dom sa (med tanke på att det var på arabiska) men jag såg ju ändå vad som hände. Sen var det dags för själv festen, men innan de körde vi runt i the best mans bil, innan vi gjorde entrén. Åt jättegod mat, käkade nötter och drack hur mycket cola/fanta som helst. Hängde med Mirna på toaletten hahaha, och tog foton. Träffade hennes assköna kusiner och familj, skrattade med dom och så. Försökte mig på arabisk dans, men nej asså... man kan inte lära sig allt på sitt första bröllop, får väl träna här hemma haha ;) men det var kul ändå. Mina fötter dock, ay mami dom gjorde O N T ! Fick till och med låna Mirnas mammas skor ett tag, de var väl 10 cm men ändå mer bekväma. Dansade, skrattade, fotade, åt mat, drack osv. Väldigt fint bröllop! Och Mirnas syster, bruden, var jättefin! Kililillililililiilili!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0