...there's a little hope for you and I

God natt...
Nu ska jag sova lite.
Han färga ena handen och första lite av de innan jag blev tröt.
Nu ska jag sova, kommer se ut som en idiot imorgon i skolan med ena handen målad rosa och andra så kommer det vara tomt :D
Well i can live that, eller så färglägger jag andra handen i skolan.
Så, läste precis ett problem..

Things seemed strange this morning
The smiles I'm used to seeing just weren't there
Above the whispers all that I could hear.
i was feeling kinda' helpless
About the words that I just heard
They said a couple months of bad luck
Had them up against the wall
And though it may seem small
I know there's somethin' i can do
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0