TILL ER ALLA SOM HAR NÅGOT EMOT MIG OCH MITT UTSEENDE.

Du kan kalla mig, ful,tjock,mental sjuk,idiot,s*ampa,trögo, iq lös. Du kan säga vad som helst om mig, men jag tar aldrig åt mig. Du kan säga vad du vill och jag tar allt med en nypa salt, du har dina egna åsikter och jag har inget att säga till dig. Jag vet att jag är snygg. Och jag har något som många inte har och det är EN STOR SJÄLVFÖRTROENDE TILL MIG SJÄLV OCH INGEN KAN TA BORT DET IFRÅN MIG.
Och ja jag är tjock och jag har inget emot det, så lär dig att leva med det. Du kan säga vad du vill om min kropp men allt jag bryr mig om är att jag ska trivas i mig själv och det gör jag. Du behöver inte trivas i mitt utseende, man allt jag kan göra är att säga till dig att skaffa ett liv och sluta tänk på andra.
Jag behöver inte höra din kommentar hur tjock jag är, för det har minst 30 stycken gjort innan och jag är medveten om hur jag ser ut och jag är glad för den jag är.
Hellre att vara tjock och glad och leva mitt liv.
Än att vara smal och bantar ihjäl mig för jag tar åt mig om vad folk tycker och tänker om mig.
Allt jag kan säga är att jag är glad för den jag är, jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker om mig.
Ja jag är dyslexier, och jag läspar och jag är fet men det skulle inte vara MIRNA om man skulle ändra allt på mig, då skulle det vara en helt annan person.
Du kan kalla mig fjortis och emo, ja OCH om jag är lite fjortis aktig ibland? De är människor och det är jag med, jag ser inte ner på de. Allt de gör är att leva sitt liv på deras egna sätt, alla lever sitt liv på sitt sätt. Och om jag ser konstig ut eller ser ut som ett emo? Jag kan se ut som ett emo ibland och jag har inget emot det heller, enligt mig så  ser jag inte ut som någon. JAG SER BARA UT SOM MIG SJÄLV OCH INGEN ANNAN!
Jag skäms inte för mina dåliga svenska, för jag har inte så lång ordlista som andra människor har, ja jag kan inte komplicerad ord och jag skäms inte för det. Ja jag kan inte svåra ord, och kan inte stava. OCHH???????

This is me and i am proud of myself. I love myself, i am not ashamed, i love the way i am and no one can take it away from me!!! So dont try...

ÄR JAG EMO?


ELLER ÄR JAG FJORTIS?


NEJ JAG SOM JAG ÄR! jAG ÄR GAAAAAALNE OCH DET ÄR JAG :D


NEVER FORGET WHO U R, DONT LET ANY ONE TELL YOU WHO U R. ONLY U KNOW WHO U R AND NO ELSE.
HOLD YOUR HEAD UP IN THE SKY AND NEVER LOOK DOWN ON YOURSELF. LIVE LIFE LIKE THERE IS NO TOMORROW ♥


Kommentarer
Postat av: din stora syster

du e den du e, du ska aldrig vara någon annan än dig sj. vi älskar dig för du e lite galen o knäpp... om någon har något emot dig så behöver de inte umgås med dig o de behöver defenetift inte snacka skit o dig för de e lång ifån bättre.



alla vi e stolta över dig o över lyckliga för att ha dig som våran lilla syster o markus e överlycklig o ha dig som moster.

så länge vi har accepterat dig o du älskar o vara dig sj så skit i alla andra för de e bara markus blöjskit hahahahaha



måste jobba

love u sis

2010-03-22 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0