Lev livet utan att några ett dugg.

Just nu så tänker jag skriva ganska djupt.
Ja jag vet att man inte ska tänka så, men nu gör jag det!
Jag ska skriva om döden.


Man vet aldrig hur man kommer dö. Man kan dö på alla möjliga sätt, man kan dö av sorg, brocoli sitter fast i halsen, snubbla, på körd. Det finns miljoner olika sätt, så egentligen så allt vi gör är farligt.
Men nu ska jag prata om mig själv.
Om jag dör och om jag är ganska ung så vill jag inte att folk ska sörja.
Det bästa sättet att sörja min död ska vara liva livet ut åt utan att tänka tillbaka.
Jag vill att folk ska le och inte fälla tårar för den stora saknaden.
Och så skulle jag också vilja ha en egen låt mig själv eller en video med massa roliga minnen :D
Så att jag känner mig speciell...
Det är allt jag, it is simpel.


*Sörj inte.
*Lev livet utan att ångra något.
*Vill gärna ha en video/musik om mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0