Who am I

Ibland när jag ska ut så ser jag ut som någon...
Jag ser Aldrig mig själv som jag är, hur ser den riktiga Mirna innerst inne ut?
Är hon rolig/fjortis/punkare/clown ?
Ja, jag vet faktiskt inte, jag har undrat det fler gånger...
Ibland känner jag mig som en punkare och nästa dag känner jag som om jag går på himmelen och skrattar utan några anledningar..
Till exempel igår så tyckte jag att jag såg ut som en fjortis och jag kände så hela dagen.  Men idag så kände jag mig som en rockare. Vad är man då ?
Kan jag någonsin känna mig som en normal person utan att känna mig som någon annan?

Kommer ihåg när jag kände mig osäker om själv ganska länge men det synds aldrig.
Och så berättade jag det till en vän till mig och hon kunde inte tro sina öron.
hon sa
-Mirna du är en av de mest självförtroende människan jag har mött på, jag tror inte någon kan vara så självsäker.
Jag kände mig rörd. Är jag verkligen så självförtroende?
Just nu så vet jag inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0