Wondering how will I fall asleep tonight

Shululll..
Idag så har jag gått lite runt i stan och så tog jag fika med brorsan,2 kompisar,syrran och hennes man, surra 2 och hennes man och son...
Så fikade jag hemma med mina föräldrar och farbror som var hos oss..
Och så har jag hittat en nya serie som jag är helt inne i, den heter Tha bad girls club.
Och så har den här låten fastnat i huvudet,...
Jag tror inte att jag kommer kunna vakna imorgon, vi får hoppas på att jag inte är försenade imorgon till skolan :D

.

Baby please, don’t let me walk away
I get down on my knees, I’m begging you let me, stay
Baby, baby please, it’s just hurting me so
I cannot let you go, let me wait till tomorrow....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0