You can say what ever and i will do what ever :D

Tja..
Idag hade jag eng. nationella provet, och jag tror att det gick bra för mig..
Asså jag tycker synd för min lärare, asså han måste typ dö av garv varje gång han läser en aav mina uppsatser..
asså idag så skulle jag skriva wright men då skrev jag det som det lät (right) och sen när jag skulle läsa min uppsats för sista gången innan jag jag skulle lämna in den så insåg jag felet och typ fick skratt attak.
Hade mate och sen lunch som var skiiiiiiiit äcklig.
Hade en till lektion efter lunchen och sen hade jag idrott som var ganska roligt...
Det var fotboll men det roliga var att jag fick tackla alla, och gissa vem jag tacklade under hela lektionen???? hmmmmm inte så svårt att gissa sig fram på den fråga....

Efter skolan så hämtade syrran mig och så åkte vi till min syrras salong..
Klippte håret och så färgade jag det.
Första gången på hela mitt liv som jag har färgat mitt hår, men jag säger inte vad det blev för färg.
För det får ni se om 2 dagar på bloggen.
Men ni kommer märka det i skolan på fredag.


(God natt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0